Splošni pogoji poslovanja

V povezavi z obiskano spletno trgovino https://www.feelrooty.si ter nakupom izdelkov na njej, veljajo naslednji splošni pogoji poslovanja:

Prodajalec oziroma ponudnik spletne trgovine

Biohacking Vital d.o.o.

Griže 129
3302 Griže
Matična številka: 8947066000
Davčna številka: SI 12255807
E-naslov: we@feelrooty.si
Telefonska številka: 040763002

(v nadaljevanju: »družba«)

Družba je zavezana k plačilu davka na dodano vrednost (DDV).

Uvodne definicije pojmov

Spletna trgovina https://www.feelrooty.si (v nadaljevanju: spletna trgovina): pomeni spletno trgovino, ki je dostopna na povezavi https://www.feelrooty.si skupaj s pripadajočimi podomenami in strežniško ter drugo infrastrukturo, na kateri je kupcu na voljo ponudba spletne trgovine.

Biohacking Vital d.o.o. (v nadaljevanju: družba): je razvijalec in ponudnik spletne trgovine ter prodajalec povezanih izdelkov in storitev, ki so navedeni na različnih delih spletne trgovine.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine https://www.feelrooty.si (v nadaljevanju: Splošni pogoji): s temi Splošnimi pogoji družba ureja sklepanje pogodb na daljavo s potrošniki prek svetovnega spleta v zvezi z nakupom blaga oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, kar skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in Zakonom o elektronskih komunikacijah ter drugimi zakonskimi in podzakonskimi akti predstavlja storitev informacijske družbe ter terja, da družba potrošniku nudi tu zajete informacije. Zadnja različica teh Splošnih pogojev je trajno objavljena na povezavi: https://www.feelrooty.si/splosni-pogoji-poslovanja.

Ponudba spletne trgovine: zajema ponudbo blaga, blaga z digitalnimi elementi, ponudbo digitalnih vsebin in ponudbo storitev, ki jih družba sama oz. s pomočjo svojih partnerjev v spletni trgovini nudi potrošnikom za nakup na daljavo. Ponudba spletne trgovine vselej predstavlja ponudbo, ki je bila na dan nakupa na voljo potrošniku v spletni trgovini ter je obsegala glavne značilnosti blaga, vsebin ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, vsebinam oziroma storitvam.

Digitalna vsebina: so podatki, ki nastanejo oziroma so dobavljeni v digitalni obliki preko spletne trgovine oziroma njenih delov in tvorijo del ponudbe spletne trgovine. V primeru nakupa digitalnih vsebin gre lahko za enkratni prenos oziroma nepretrgano dobavo izbrane vsebine, odvisno od navedb in opredelitev, ki so navedene v ponudbi oz. opisu posamezne digitalne vsebine v ponudbi spletne trgovine.

Digitalna storitev: pomeni storitev, ki potrošniku omogoča ustvarjanje, obdelavo ali hrambo podatkov v digitalni obliki ali dostop do njih, ali storitev, ki omogoča izmenjavo podatkov v digitalni obliki ali katero koli drugo obliko interakcije s temi podatki, ki jih naložijo ali ustvarijo potrošnik ali drugi uporabniki te storitve.

Funkcionalnost: je zmožnost blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve, da opravlja svoje funkcije glede na svoj namen.

Interoperabilnost: je zmožnost blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve, da deluje s strojno ali programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se digitalna vsebina ali digitalne storitve iste vrste običajno uporabljajo.

Obiskovalec spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabnik oziroma obiskovalec): je oseba, ki je obiskala oziroma navigira po spletni trgovini in njenih podstraneh.

Nakup: sklenitev pogodbe na daljavo za nakup izbranih izdelkov, storitev oz. digitalnih vsebin oz. storitev preko oddaje spletnega naročila po objavljeni ceni, z opisi in specifikacijami iz ponudbe spletne trgovine in v skladu s pogoji ter določili Splošnih pogojev, ki so veljali v času oddaje naročila.

Potrošnik: skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec: je obiskovalec oz. potrošnik, ki je na spletni trgovini uspešno opravil nakup. V kolikor kupec ne ustreza definiciji potrošnika (npr. nakup na spletni trgovini opravi pravna oseba), družba takemu kupcu ni dolžna nuditi tistih jamstev, ki jih skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov te Splošni pogoji podeljujejo potrošnikom. V takih primerih si družba pridržuje pravico, da po opravljeni oddaji naročila obvesti takšnega kupca o tem, kateri deli teh Splošnih pogojev veljajo oziroma urejajo njuno razmerje, tak kupec pa se lahko nato odloči, ali vztraja pri naročilu.

Izdelek / produkt / blago: vsaka premična stvar v ponudbi spletne trgovine, kar vključuje količino oz. specifikacijo oz. funkcionalnosti in druge karakteristike, ki so vsebovane v pripadajočem opisu.

Storitev: v kolikor potrošnik na spletni trgovini kupi (t.j. naroči) izvedbo storitve iz ponudbe spletne trgovine, se na podlagi teh Splošnih pogojev družba zaveže opraviti zadevno storitev za potrošnika (v rokih, količini oz. s specifikacijami oz. ob spoštovanju drugih karakteristik, ki so vsebovane v pripadajočem opisu storitve v ponudbi spletne trgovine), potrošnik pa za to plača navedeno ceno.

Resni izpadi delovanja: so izpadi, ki imajo za posledico nedelovanje spletne trgovine ter povezanih poddomen oziroma namenskega dela spletne trgovine, ki povzročijo nedostopnost spletne trgovine in s tem morebitni daljši izpad dobavljivosti oz. dostopa do digitalnih vsebin oz. storitev, ki se lahko glede na njihov opis kupcu nudijo nepretrgoma oziroma na namenskem delu spletne trgovine.

Namenski del spletne trgovine: posebni del spletne trgovine (oziroma integriran namenski vtičnik ali platforma), kjer so lahko – v kolikor del ponudbe spletne trgovine omogoča nakup oz. dobavo takšnih pretočnih ali drugače zamejenih digitalnih vsebin oz. storitev – kupcu na voljo digitalne vsebine oz. storitve po njihovem nakupu. Namenski del spletne trgovine je lahko – v kolikor je to opredeljeno v teh Splošnih pogojih oz. opisu posamezne digitalne vsebine oz. storitve – kupcu na voljo pod posebnimi pogoji (npr. ob uspešno ustvarjenem uporabniškem računu, plačilu mesečnega prispevka ipd.).

Zakon o varstvu potrošnikov: pomeni Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (Uradni list RS, št. 130/22) skupaj z morebitnimi kasnejšimi posodobitvami.

Avtorske pravice in zaščita intelektualne lastnine

Besedilo teh Splošnih pogojev in drugih pravnih dokumentov spletne trgovine, kakor tudi njena pripadajoča programska oprema in vse podatkovne zbirke (kar vključuje njihov izbor, urejenost in sestavo) ter vse vsebine, vključno z vsemi besedili, grafikami, logotipi, znamkami, slikami, avdio in video posnetki, so izključna last družbe oziroma njenih partnerjev.

Licenčne pogoje uporabe digitalnih vsebin in storitev iz ponudbe spletne trgovine, ki jih je razvila družba oziroma so jih razvile tretje osebe, podrobneje urejajo licenčni pogoji, navedeni v posamezni digitalni vsebini oziroma storitvi ali na namenskih povezavah.

Vsakršno nepooblaščeno razmnoževanje, spreminjanje, distribucija, prenos, ponovna objava, prikazovanje ali izvajanje programske opreme oziroma vsebin spletne trgovine je strogo prepovedano.

Dostop do spletne trgovine in odgovornost glede nemotenega delovanja spletne trgovine

Za obisk in uporabo spletne trgovine obiskovalec potrebuje lastno komunikacijsko sredstvo oziroma napravo z ustrezno strojno in programsko opremo, ki omogoča prenašanje, prikazovanje ter izmenjevanje podatkov in informacij preko spleta.

Obisk in uporaba spletne trgovine sta brezplačna (z izjemo običajnih in predvidljivih stroškov, ki obiskovalcu nastajajo ob uporabi komunikacijskega sredstva, kot na primer plačilo električnega priključka, internetne povezave, zakupa mobilnih podatkov ipd.).

Odgovornost za pravilno delovanje, uporabo in zaščito lastnega komunikacijskega sredstva oziroma naprave (npr. varnost gesel, varnost poštnega predala, preko katerega si obiskovalec z družbo izmenjuje ključna sporočila v zvezi z nakupom, nalaganje posodobitev brskalnika in druge programske opreme ipd.) je na strani obiskovalca.

Kljub vztrajnemu prizadevanju družbe, da bi možnost dostopa in delovanje spletne trgovine ponujala v pričakovani, varni, neovirani in pravilni obliki, lahko v smislu zadržanega delovanja in nezmožnosti dostopanja do spletne trgovine nastopijo izpadi, ki so zunaj vplivnega območja družbe in v zvezi s katerimi družba ne prevzema odgovornosti.

Družba posledično obiskovalcem ne odgovarja v zvezi z omejeno ali ukinjeno razpoložljivostjo spletne trgovine ter v zvezi z morebitnimi posledicami izpadov njenega delovanja (razen kot je v primeru morebitne nerazpoložljivosti digitalnih vsebin oziroma storitev izrecno opredeljeno v razdelku »Dostopanje do digitalnih vsebin oz. storitev in dovoljeni ter resni izpadi delovanja«), na kar obiskovalec pristane z obiskom in uporabo spletne trgovine.

Družba si v primeru izpadov delovanja spletne trgovine pridržuje pravico do preklica vseh naročil, ki so bila izvedena v času delnega ali popolnega nedelovanja spletne trgovine, pri čemer bo družba v takih primerih vselej obvestila vse obiskovalce, ki so svoja naročila takrat veljavno oddali, in se z njimi v čim krajšem času posamično dogovorila o vračilu kupnine oziroma izvedbi dostave izdelkov.

Registracija uporabniškega računa

Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč z ali brez registracije uporabniškega računa za uporabo spletne trgovine.

Registracijo uporabniškega računa izvedete tako, da na podstrani prijava (tj. z navigacijo do zgornje desne ikone v zgornjem desnem kotu spletne trgovine) oddate zahtevane podatke in potrdite prijavo.

Po prejemu podatkov bo družba stopila v stik z vami s pomočjo avtomatiziranega elektronskega sporočila, ki bo poslano na vneseni elektronski naslov ter v njem potrdila uspešno izvedbo vaše registracije. Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, ki ju je veljavno vnesel ob registraciji.

Z uspešno registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine in s tem pridobi pravico do oddaje naročila. Obiskovalec z registracijo uporabniškega računa potrjuje, da sprejema vsakokratne splošne pogoje poslovanja spletne trgovine v delu, ki ureja registracijo, uporabo in preklic uporabniškega računa.

Z uspešno izvedbo registracije uporabniškega računa vsak registrirani uporabnik družbi jamči:

  • da je pri kreiranju uporabniškega računa družbi posredoval resnične podatke,
  • da bo spletno trgovino uporabljal za legalno in korektno poslovanje,
  • da pri uporabi spletne trgovine in pri izvedbi vnosov podatkov v polja spletne trgovine ne bo kršil avtorskih pravic oziroma intelektualnih pravic družbe ali tretjih oseb.

Vsak registrirani uporabnik mora geslo svojega uporabniškega računa varovati s skrbnostjo dobrega gospodarja ter tako, da vztrajno onemogoča, da bi uporabniško ime in geslo prišlo v posest nepooblaščenih oseb.

Registrirani uporabnik ne sme gesla prenesti na tretjo osebo (npr. osebo zunaj svojega podjetja) in ne sme dopuščati, da bi lahko tretje osebe za lastne poslovne ali zasebne namene uporabljale spletno trgovino.

Vso škodo in vse nevarnosti, ki so posredno ali neposredno povezane z zlorabo, izgubo oz. odtujitvijo uporabniškega imena oz. gesla ali njenega dela, nosi registrirani uporabnik sam.

Za vsako zlorabo, izgubo oz. odtujitev uporabniškega imena oz. gesla, ki je pripisljiva naklepnemu ali malomarnemu ravnanju registriranega uporabnika, in zaradi katere je družbi nastala škoda oziroma je zaradi tovrstnega ravnanja nastala škoda tretji osebi, ki lahko posledično zoper družbo vloži zahtevek, je registrirani uporabnik družbi odškodninsko odgovoren po pravilih civilnega prava.

Starostna omejitev glede uporabe spletne trgovine in oddaje naročila

Družba ne sprejema naročil oseb, ki so mlajše od 15 let oziroma oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo.

Ob spoštovanju načela minimizacije zbranih osebnih podatkov družba obiska spletne trgovine in izvedbe nakupa ne pogojuje z vnosom letnice rojstva posameznega kupca in starosti obiskovalcev oz. kupcev ne preverja na druge načine.

Posledično obiskovalec z obiskom spletne trgovine, navigacijo po njej in oddajo naročila družbi vselej jamči, da je starejši od zgoraj navedene omejitve in da ima polno poslovno sposobnost ali ustrezno pridobljeno soglasje svojega starša oz. skrbnika v zvezi z nakupom, ki ga želi na spletni trgovini opraviti.

V kolikor bo družba sama naknadno ugotovila, da obdeluje osebne podatke osebe, ki ni dopolnila zgoraj navedene starosti, si družba pridržuje pravico, da lahko odstopi od izvedbe še ne izvedenega naročila in izbriše osebne podatke take osebe.

Družba pri izvajanju svojih oglaševalskih in drugih promocijskih aktivnosti zavestno ne oglašuje blaga, storitev ali digitalnih vsebin oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine na način, ki bi lahko povzročil telesno, duševno ali drugo škodo pri otrocih, ali ki bi izkoriščal njihovo zaupljivost ali pomanjkanje izkušenj.

Jezikovne različice spletne trgovine in jezik poslovanja

Vsebine spletne trgovine so slovenskim potrošnikom na voljo v slovenskem jeziku, pri čemer družba z njimi v tem jeziku vrši tudi svoje poslovanje.

Družba sledi načelu popolnega in enakovrednega dostopa vsakega potrošnika do spletne trgovine ter se prizadeva vse potrošnike obravnavati enako, ne glede na njihovo državljanstvo ali kraj bivanja. Morebitne izjeme se lahko pojavijo v povezavi s posebnimi prodajnimi pogoji (npr. glede licenčnih omejitev pri nakupu digitalnih vsebin, omejene dostopnosti plačilnih metod ipd.) oziroma glede omejenega nabora držav, v katere družba dostavlja svoje blago ali nudi storitve, kot je opredeljeno v zadevnih razdelkih teh Splošnih pogojev.

V kolikor bi obiskovalec želel prostovoljno dostopati do druge jezikovne različice spletne trgovine in je takšna različica že objavljena, lahko to stori tako, da v svojem brskalniku končnico povezave do spletne trgovine spremeni iz ».si« v končnico druge izbrane jezikovne različice spletne trgovine oziroma na drug splošno uveljavljen način (npr. klik na podobo tuje zastave, ki je na voljo na zadevnem delu spletne trgovine).

Obiskovalec lahko prosto in po lastni presoji preide na drugo jezikovno različico spletne trgovine ter tam opravi nakup.

Nakupi, izvedeni v povezavi s ponudbo na drugih jezikovnih različicah spletne trgovine, se bodo običajno presojali na podlagi splošnih pogojev, objavljenih na zadevni jezikovni različici spletne trgovine, če je potrošnik rezident zadevne države in mu je družba aktivno oglaševala svoje blago oziroma storitve.

Sklenitev prodajne pogodbe in veljavnost ter uporaba teh Splošnih pogojev

Te Splošni pogoji predstavljajo prodajno pogodbo med družbo in kupcem, ki jo kupec v zvezi z izbranimi izdelki z družbo sklene na podstrani svoje košarice v trenutku nakupa, torej kadar klikne na gumb »Kupi sedaj« oziroma na primerljiv gumb za nakup izdelkov oziroma oddajo naročila, ki je kot tak označen na zadnjem koraku nakupa (kot je podrobneje opisano v razdelku »Potek nakupa na spletni trgovini in tehnični postopki za sklenitev pogodbe«) in s tem na vnesenem elektronskem naslovu (oz. na elektronskem naslovu, ki je povezan z njegovim registriranim uporabniškim računom, kadar nakup opravi kot registriran uporabnik spletne trgovine) prejme potrdilo prejemu in potrditvi naročila.

Kupce vljudno naprošamo, da si skrbno preberejo tu zajeta določila pred izvedbo vsakršnega nakupa v spletni trgovini.

Kupca vselej zavezuje le zadnja različica teh Splošnih pogojev, ki je veljavna v trenutku nakupa in je bila kot taka vselej dostopna na povezavi https://www.feelrooty.si/splosni-pogoji-poslovanja.

Že opravljeni nakupi se bodo vedno presojali v skladu s Splošnimi pogoji, ki so veljali v času posameznega nakupa.

Vsi nakupi, ki so bili izvedeni pred 26. 1. 2023 (t.j. pred uveljavitvijo novega Zakona o varstvu potrošnikov-1), se bodo presojali skladno z določili zadnje uradne različice Zakona o varstvu potrošnikov, ki je bila v veljavi do tega dne (t.j. skladno z določili ZVPot in ne ZVPot-1).

V kolikor pride do neskladja med določili teh Splošnih pogojev in drugimi morebitnimi določili, ki so bila morda objavljena na podstraneh spletne trgovine oz. drugod, se uporabijo določila, ki so vsebovana v teh Splošnih pogojih.

V kolikor pristojno sodišče ali drug pristojni organ odloči, da je katerakoli določba teh Splošnih pogojev v smislu posamičnega nakupa na daljavo (t.j. pogodbenega razmerja s potrošnikom, ki je z nakupom vstopil v pogodbeno razmerje z družbo, ki ga urejajo te Splošni pogoji) nična ali kako drugače neizvršljiva, ostanejo preostala določila teh Splošnih pogojev v veljavi, v kolikor je to mogoče.

Nobeno določilo v teh Splošnih pogojih ne ustvarja odnosa zastopanja ali partnerstva med družbo in obiskovalcem spletne trgovine oziroma kupcem.

Te Splošni pogoji ne urejajo varstva osebnih podatkov ter rabe piškotkov v zvezi s spletno trgovino, ter ne ponujajo informacij po 13. členu Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR), pač pa je to področje opredeljeno v Splošnih informacijah o varstvu osebnih podatkov, ki so objavljene na povezavi: https://www.feelrooty.si/splosni-pogoji-poslovanja.

Spremembe teh Splošnih pogojev

Ob spremembah funkcionalnosti spletne trgovine, nastopu novih zakonskih zahtev ali v vseh drugih upravičljivih primerih lahko pride do potrebe po spremembi teh Splošnih pogojev.

V kolikor bodo te Splošni pogoji spremenjeni, bo družba obiskovalce oziroma kupce o tem obvestila preko običajnih elektronskih komunikacijskih kanalov oziroma s pomočjo obvestila, ki ga bo pravočasno objavila na spletni trgovini oziroma na svojih uradnih profilih na socialnih omrežjih.

Objava zgornjega obvestila in dejstvo, da je kupec oddal novo naročilo po spremembi teh Splošnih pogojev, predstavljata kupčevo soglasje k zadevni spremembi teh Splošnih pogojev.

V kolikor se kupec ne strinja s spremembo teh Splošnih pogojev, je dolžan družbo o tem obvestiti najkasneje do oddaje naslednjega naročila pod spremenjenimi pogoji, pri čemer ima družba v takih primerih pravico, da zavrne poslovanje s takim kupcem oziroma odstopi od sklenjene pogodbe v odstopnem roku, ki je pred tem usklajen s kupcem.

Na podstrani https://www.feelrooty.si/splosni-pogoji-poslovanja spletne trgovine bodo vedno objavljeni zgolj tisti Splošni pogoji, ki veljajo v času nakupa.

Informacije, ki so navedene v razdelku »Predhodne informacije in informacije, ki jih družba nudi kot ponudnica storitve informacijske družbe«, v primeru nakupa tvorijo sestavni del pogodbe med družbo in kupcem in se lahko kot take naknadno (t.j. po opravljenem nakupu) spremenijo le z izrecnim soglasjem tako družbe kot kupca.

Hramba in dostop do besedila teh Splošnih pogojev

Družba se zavezuje, da bo trajno hranila te Splošne pogoje ter njihove pretekle različice. Vsak kupec lahko kadarkoli od družbe zahteva, da mu ta posreduje tiste Splošne pogoje, ki so veljali ob njegovem nakupu, družba pa mu jih bo v razumnem roku brezplačno posredovala na trajnem nosilcu.

V zgoraj navedenem primeru se lahko kupec kadarkoli obrne na družbo tako, da ji v zvezi s tem pošlje svojo zahtevo preko uradnega elektronskega naslova družbe (we@feelrooty.si).

Potek nakupa na spletni trgovini (tehnični postopki za sklenitev pogodbe)

Obiskovalec nakup na spletni trgovini izvede tako, da z uporabo komunikacijskega sredstva izvrši spodaj opisane korake:

  • navigacija do spletne trgovine preko brskalnika, ki ga obiskovalec odpre na lastni napravi;
  • iskanje in ogled izdelkov v ponudbi spletne trgovine s klikom na simbolične slike izdelkov;
  • pregled opisa in karakteristik izdelka ter zaloge izdelka, pregled cene in izbor količine za nakup z vnosom izbrane količine v ustrezno polje;
  • dodajanje izbranega izdelka v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«;
  • nadaljevanje nakupovanja z navigacijo do drugih izdelkov oziroma klikom na znak »X« ali podstran v ozadju pojavnega polja ali na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«, oziroma prehod na ogled vseh izdelkov v košarici s klikom na gumb »Pojdi do košarice«;
  • pregled izdelkov v košarici ter njihovih cen in količin, vključno s pregledom skupne cene z DDV (v rdečem) in brez DDV (v sivem), označevanje morebitne specifike glede dostave (npr. dostava do vrat, dostava v center mesta, dostava v popoldanskem času) ter klik na gumb »Na blagajno« za naslednji korak zaključka nakupa;
  • v primeru neobstoja uporabniškega računa – vnos zahtevanih podatkov za izvedbo naročila (ime, priimek, elektronski naslov za dostavo, poštno številko in kraj, država oziroma regija ter telefonska številka za obveščanje v zvezi z naročilom) oziroma podatkov o podjetju;
  • klik na gumb »Naprej na plačilo«;
  • na koraku »Plačilo« obiskovalec preveri vse podatke in izvede plačilo; s klikom na gumb »Plačaj zdaj« in ob uspešni oddaji naročila je pogodba sklenjena;
  • v potrditvi naročila kupec prejme povzetek naročila, številko naročila, status, seznam naročenih izdelkov, količine in skupno ceno z vsemi stroški.

Ob potrditvi naročila lahko družba kupca po elektronski pošti obvesti tudi o predvidenem roku dobave, v kolikor se ta razlikuje od objavljenega na spletni trgovini v času nakupa. Kadar se roka razlikujeta, lahko kupec odstopi od pogodbe brez posledic, družba pa mu povrne izvedeno plačilo. Če je funkcionalnost na voljo, lahko kupec v ločenem sporočilu prejme tudi kodo za sledenje naročilu, ko je naročilo odposlano.

Odstop od pogodbe s strani družbe

Družba si pridržuje pravico, da z utemeljenim razlogom vselej odstopi od sklenjene pogodbe kljub prejemu in potrditvi naročila, kadar:

  • naročeni izdelki iz potrjenega naročila niso več na voljo,
  • je pri opisu oziroma ceni izdelka zaznana očitna napaka oziroma bistvena zmota,
  • je kupec posredoval napačne ali neresnične podatke,
  • kupec kupuje kot potrošnik, čeprav gre za pravno osebo oziroma nadaljnjo prodajo,
  • je bilo plačilo zavrnjeno oziroma ga ni mogoče izvesti,
  • je družba prejela obvestilo o zlorabi bančne kartice ali kaznivem dejanju,
  • je pri kupcu mogoče sklepati, da bo zlorabil pravico do vračila izdelkov,
  • je pri pravni osebi zaznan začetek ali obstoj stečajnega postopka,

pri čemer se bodo smiselno uporabljala določila razdelka »Vračilo plačil kupcu v primeru odstopa od pogodbe« teh Splošnih pogojev poslovanja.

Tehnična sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je obiskovalcu preko grafičnega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda izbrano blago, storitve, digitalne vsebine ali blago z digitalnimi elementi, ki jih je dodal v košarico,
  • vidi opis, ceno in skupno vrednost naročila,
  • spreminja količino izbranega blaga, pri čemer se cena samodejno prilagodi,
  • odstrani izdelke, ki jih ne želi kupiti.

Pred potrditvijo naročila je obiskovalcu omogočeno tudi, da:

  • spreminja količino izbranega blaga ali podatke za dostavo,
  • spreminja način plačila,
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila,
  • se v vsakem trenutku vrne korak nazaj z gumbom »Nazaj« ali klikom na meni spletne strani.

Cene izdelkov

Vse navedene cene izdelkov veljajo v trenutku nakupa in veljajo do sprejema novega cenika oziroma posamične posodobitve cen izdelkov v ponudbi spletne trgovine. Ponudba izdelkov velja do odprodaje zalog.

Cene v spletni trgovini so prodajne cene izdelkov, ki ne vključujejo stroškov dostave. Ti se prikažejo pri izbiri načina dostave in se prištejejo k skupni ceni nakupa, kot je opredeljeno v razdelku »Dostava« teh Splošnih pogojev.

V primeru popustov in drugih promocij bodo znižanja vselej prikazana jasno, z označeno razliko med ceno pred in po znižanju, razen pri promocijskih kodah, ki se obračunajo ob vnosu kode.

Cena za enoto ni posebej označena, kadar gre za ceno na enoto, ki je enaka prodajni ceni, oziroma kadar označevanje ne bi pripomoglo k primerjavi cen. Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) z vključenim DDV.

Cene izdelkov niso prilagojene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

Načini plačila

Nakupe na spletni trgovini je mogoče opraviti na sledeče načine, ki so kupcu na voljo za izbiro na zaključnem koraku nakupa:

  • plačilo s kartico, ki je navedena na zaključnem koraku nakupnega procesa,
  • plačilo s plačilno storitvijo PayPal,
  • plačilo s plačilno storitvijo Stripe,
  • po predračunu (plačilo se izvede preko UPN/SEPA z uporabo podatkov za nakazilo, ki so kupcu sporočeni preko elektronskega sporočila po oddaji naročila). Znesek je potrebno poravnati na bančni račun družbe, ki je vsebovan v elektronskem sporočilu. Kot referenco je potrebno vnesti ID številko naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler družba ne zabeleži plačila na njenem bančnem računu. Če družba plačila ne bo prejela v 3 dneh, bo naročilo avtomatsko preklicano.

Morebitni stroški, ki so povezani z izbiro posamezne plačilne metode, so navedeni na zaključnem koraku nakupa.

Po prejemu plačila na podlagi izbrane plačilne metode bo družba naročilo predala partnerjem za dostavo v najkrajšem možnem času, kot je to navedeno v razdelku »Dostava« teh Splošnih pogojev.

V primeru opcije »plačilo po povzetju« bo družba kupca kontaktirala na vnesenem elektronskem naslovu (oz. izjemoma preko vnesene telefonske številke) in se z njim uskladila glede kraja in časa prevzema ter mu posredovala informacijo o tem, ali je kupnino mogoče poravnati v gotovino, s kartičnim plačilom oz. preko uporabe UPN obrazca.

V primeru, kadar bo kupcu na voljo možnost plačila ob povzetju, kar bo kupcu razvidno in na voljo za izbiro na zadevnem koraku nakupa, si družba pridržuje pravico, da v primeru neprevzete ležeče pošiljke (oz. večih neprevzetih ležečih pošiljk v povezavi z istim kupcem) zoper kupca naperi zahtevke glede škode, ki jo je v povezavi s tem utrpela družba in ki ji gredo po predpisih civilnega prava.

Posredovanje računa

Družba potrošniku za prodano blago, opravljeno storitev ali dobavljeno digitalno vsebino izda račun v obliki fizične listine, ki je vstavljena v naročeni paket oz. v obliki .pdf dokumenta, pri čemer je tak račun poslan kupcu na njegov elektronski naslov.

Družba račun izda brezplačno ne glede na obliko in način posredovanja računa.

Na računu je navedena razčlenjena cena po postavkah in morebitna navedba zneska DDV (v kolikor je to relevantno) ter opredelitev vseh drugih stroškov, ki so povezani z nakupom.

Družba kupcu omogoča, da ta preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na dogovorjene lastnosti in količino kupljenega blaga, opravljene storitve ali dobavljene digitalne vsebine.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost oddanih podatkov pred oddajo naročila.

Kupec se lahko na družbo obrne glede popravka že izdanega računa preko uradnega elektronskega naslova družbe (we@feelrooty.si).

Družba si pridržuje pravico, da ne upošteva kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov, v kolikor napake na računu izvirajo iz ravnanj oz. pomanjkljivosti, ki so na strani kupca.

Dostava

Družba sodeluje z različnimi partnerji za dostavo, ki jih izbira po lastni presoji. Družba in njeni partnerji za dostavo izdelke dostavlja na območju Republike Slovenije (in izjemoma, v kolikor je to izrecno navedeno na zaključnem koraku nakupa v času nakupa, tudi v druge države).

Posamične možnosti dostave so kupcu razvidne in na voljo za izbiro na zadnjem koraku nakupa.

V primeru, kadar bo kupcu na voljo možnost dostave, ki je hitrejša od običajne možnosti dostave, ki jo nudi družba (kar bo označeno bodisi z besedami »hitra dostava« bodisi razvidno na podlagi navedenega datuma za dostavo), bo kupcu v primeru odstopa od pogodbe v 14 dneh in brez razloga povrnjen zgolj znesek standardne opcije dostave (torej znesek najcenejše dostavne opcije, ki jo nudi družba), kot je opredeljeno v razdelku »Odstop od pogodbe v 14 dneh brez potrebe po navedbi razloga« teh Splošnih pogojev.

Predvideni rok dostave

Družba skupaj s partnerji za dostavo izdelke dostavlja vse dni v tednu, razen ob nedeljah in praznikih. V kolikor ni navedeno drugače, je predvideni rok dostave 2 do 3 dni od potrditve naročila, odvisno od naslova za dostavo, ki ga je vnesel kupec.

Ure, ko partnerji za dostavo vršijo dostave, so praviloma med 08:00 in 20:00 (od ponedeljka do petka).

Predviden rok dostave je zgolj informativne narave, pri čemer velja, da je rok dostave od trenutka, ko družba izdelek preda službi za dostavo, izven njenega vpliva.

Družba si pridržuje pravico, da predvideni rok dostave podaljša za 48 ur in ne odgovarja za škodo, ki bi kupcu oziroma tretji osebi morda nastala, ker je partner za dostavo prekoračil predvideni rok dostave oziroma zaradi okoliščin, ki ležijo izven vpliva družbe (npr. naravne nesreče).

Cena dostave

Cena dostave je navedena ob posamezni metodi dostave na zadevnem koraku zaključka nakupa, pri čemer se ob izbiri posamezne metode pripadajoča cena dostave prišteje k končni ceni nakupa.

Za vsa naročila, katerih skupna vrednost presega javno objavljen znesek na spletni trgovini, velja, da je dostava izdelkov brezplačna.

Popusti, promocijske kode, kode za popust in boni

Promocijske kode, kode za popust in bone (darilne kartice) je mogoče koristiti tako, da kupec kodo vpiše v ustrezno polje pri zadevnem koraku nakupa, kot je to opisano v razdelku »Potek nakupa na spletni trgovini«.

Popusti in druge ugodnosti, ki vplivajo na ceno izdelkov, kakor tudi popusti na izdelke, ki so posebej označeni, se med seboj ne seštevajo.

Promocijske kode, kode za popust in boni se seštevajo s popustom posameznega izdelka, vendar je na vsak izdelek mogoče aplicirati le eno tako kodo oziroma bon.

Promocijskih kod, kod za popuste in bonov ni mogoče menjati za gotovino ali drugo obliko ugodnosti pri družbi.

Posebne oznake izdelkov

  • Novi izdelki: z oznako »Novo« je lahko označen izdelek, ki pred umestitvijo med ponujene izdelke spletne trgovine še ni bil na voljo za nakup. Tako oznako bo izdelek imel minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
  • Znižanja: z oznako »Popust« ali »Akcija!« oziroma s prečrtano ceno je lahko označen izdelek, ki ima ceno znižano glede na prejšnjo. Višina znižanja je navedena ob izdelku, skupaj s povprečno ceno v zadnjih 30 dneh pred znižanjem.
  • Razprodani izdelki: z oznako »Trenutno ni na zalogi« ali »Trenutno ni dobavljiv« je lahko označen izdelek, ki ga trenutno ni mogoče dobaviti.
  • Ocene in mnenja o izdelkih: družba lahko objavlja ocene izdelkov, pridobljene s pomočjo partnerjev, anket ali elektronskih sporočil.

Odstop od pogodbe v 14 dneh brez potrebe po navedbi razloga

Kupec, ki ustreza definiciji potrošnika, ima pravico, da v 14 dneh obvesti družbo, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog.

Kupec lahko od pogodbe odstopi tudi tako, da družbi posreduje svojo izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti družbe in kupca glede izpolnjevanja pogodbe.

Kdaj odstop od pogodbe ni mogoč?

V skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov odstop od pogodbe ni mogoč pri:

  • blagu, izdelanem po natančnih navodilih potrošnika,
  • blagu, ki se hitro pokvari ali mu hitro preteče rok uporabe,
  • dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Kdaj je odstop mogoč in kako ga izvesti?

Kupec lahko v vseh ostalih primerih brez navedbe razloga odstopi od pogodbe v 14 dneh, tako da o tem obvesti družbo. Odstop je pravočasen, če je bil poslan v roku 14 dni od prejema blaga. Kupec nosi dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa.

Ob prejemu obvestila o odstopu bo družba o tem nemudoma obvestila kupca.

Kdaj začne teči rok za odstop?

  • z dnem, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik, pridobi posest nad blagom,
  • z dnem prejema zadnjega kosa blaga pri več delnih dobavah,
  • pri digitalnih vsebinah na materialnem nosilcu – z dnem prejema nosilca,
  • pri storitvah ali digitalnih vsebinah brez nosilca – z dnem sklenitve pogodbe.

Obveščanje družbe o odstopu preko elektronskega sporočila

Kupec lahko odstopi od pogodbe tako, da pošlje obvestilo na elektronski naslov we@feelrooty.si. Priporočljivo je, da navede številko naročila.

Obveščanje družbe o odstopu s pomočjo obrazca

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži družbi tudi na obrazcu, ki mu je na voljo tukaj.

Obrazec lahko kupec predloži družbi tako, da ga pošlje na fizičen naslov, ki je naveden v obrazcu oziroma tako, da skenirano verzijo obrazca posreduje družbi na elektronski naslov, ki je prav tako naveden v obrazcu.

Kot obrazec za odstop od pogodbe lahko kupec uporabi tudi naslednji vzorec, in sicer tako, da ga prepiše oziroma prekopira na list papirja in ga pošlje na naslov družbe (oziroma tako, da ga prekopira v elektronsko sporočilo in ga pošlje na elektronski naslov, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev), ter pred tem izpolni polja, ki so označena z *:

BIOHACKING VITAL, internetna prodaja, svetovanje za zdrav način življenja, d.o.o., Griže 129, 3302 Griže.

Dovoljeno preizkušanje in uporaba blaga pred odstopom od pogodbe

Kupec mora blago vrniti v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini. Uporaba blaga je dovoljena le v obsegu, potrebnem za ugotovitev narave in delovanja izdelka. V primeru zmanjšane vrednosti lahko družba uveljavlja odškodnino.

Vračilo blaga v primeru odstopa

Če je kupec blago že prejel, ga mora vrniti družbi v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če družba sama prevzame blago. Kupec mora hraniti dokazilo o vračilu. Družba ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Vračilo plačil kupcu in stroški

Družba bo v 14 dneh po prejemu obvestila vrnila vsa prejeta plačila, razen če oceni, da pogoji niso izpolnjeni. Vračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, razen če kupec soglaša drugače. Družba lahko zadrži vračilo do prejema blaga ali dokazila o vračilu.

Odstop od pogodbe pri nakupu digitalne vsebine

Odstop ni mogoč, če se je izvajanje digitalne vsebine začelo pred iztekom roka za odstop, potrošnik pa se je s tem izrecno strinjal in se zavedal, da izgubi pravico do odstopa. Če se pogodba prekine, družba vrne sorazmerni del plačane kupnine.

Vračilo plačil v primerih uporabe kod ali bonov

Če je bil ob nakupu uporabljen bon ali koda za popust, se kupcu ob odstopu vrne le dejansko plačani znesek. Bon ali koda se ne izdata ponovno. V primeru plačila z darilnim bonom se kupcu ponovno izda bon v porabljeni vrednosti.

Neskladnost blaga in blaga z digitalnimi elementi

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov družba dobavi kupcu blago, ki izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga, objektivne zahteve za skladnost blaga in objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Subjektivni vidiki skladnosti blaga

Potrošnik lahko zoper družbo uveljavlja zahtevke glede neskladnega blaga, kadar blago ni skladno s prodajno pogodbo, kot je navedeno v 72. členu Zakona o varstvu potrošnikov (npr. ne ustreza opisu iz prodajne pogodbe, ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje, ni dobavljeno z dodatki in navodili, ni posodobljeno, ipd.).

Objektivni vidiki skladnosti blaga

Blago mora prav tako izpolnjevati objektivne kriterije za skladnost, kot je to navedeno v 73. členu Zakona o varstvu potrošnikov (npr. ustrezati namenom za katere se običajno uporablja blago iste vrste, ustrezati vrsti, kakovosti, vzorcu, kakršen je bil oglaševan potrošniku, biti dobavljeno z dodatki, embalažo, navodili, ipd.).

Vidiki skladnosti blaga z digitalnimi elementi

Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi če družba ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

  • ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
  • dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  • v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, družba ni odgovorna za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

  • je družba obvestila potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
  • razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Neskladnost zaradi nepravilne namestitve

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovorna družba, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovila družba ali v primeru blaga z digitalnimi elementi družba oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov v primeru neskladnosti blaga in blaga z digitalnimi elementi

Rok za uveljavljanje jamčevalnega zahtevka iz naslova neskladnosti pri blagu oz. blagu z digitalnimi elementi

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice glede neskladnega blaga, če o neskladnosti obvesti družbo v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Pravice do uveljavitve jamčevalnih zahtevkov glede neskladnega blaga (oz. blaga z digitalnimi elementi) prenehajo v 2 letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil družbo.

Družba odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 letih od dobave blaga.

Obvestilo kupca družbi glede uveljavitve jamčevalnega zahtevka

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik družbi sporoči osebno, o čemer mu družba izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno oz. poslovno enoto družbe, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku družbe, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

Družba priporoča, da obvestila o neskladnosti pri njej uveljavljajo pisno, torej preko fizične pošte oz. elektronske pošte, poslane na naslov oz. elektronski naslov, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev (we@feelrooty.si).

Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati očitano neskladnost in, če je mogoče, priložiti dokazila (npr. račun, slike, videoposnetke).

Kakšni jamčevalni zahtevki so na voljo kupcu v primeru neskladnega blaga

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o tem obvestil družbo, upravičen da:

  • zahteva od družbe brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali
  • odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine, dokler družba ne izpolni svojih obveznosti. Prav tako ima potrošnik pravico do povračila stroškov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Rok za odpravo neskladnosti

Družba mora brezplačno vzpostaviti skladnost blaga v razumnem roku, najpozneje v 30 dneh od prejema obvestila o neskladnosti. Ta rok se lahko podaljša za največ 15 dni, o čemer družba obvesti potrošnika (običajno preko e-pošte).

Kdaj potrošnik ne more izbrati popravila ali menjave blaga

Potrošnik lahko izbere med popravilom ali zamenjavo blaga, razen če:

  • je izpolnitev izbranega zahtevka nemogoča, ali
  • bi povzročila nesorazmerne stroške za družbo glede na drugo možnost.

Družba lahko zavrne popravo ali zamenjavo, če to ni možno ali bi povzročilo nesorazmerne stroške.

Znižanje kupnine in odstop od pogodbe v primeru neskladnega blaga

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe, kadar:

  • družba ne popravi ali zamenja blaga v skladu z zakonom,
  • neskladnost obstaja tudi po poskusu popravila,
  • je neskladnost tako resna, da upravičuje takojšen odstop, ali
  • družba ne bo vzpostavila skladnosti brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, se ta določi glede na zmanjšano vrednost blaga.

Rok za vračilo plačanega zneska

Kadar potrošnik odstopi od pogodbe, mora družba vrniti plačani znesek najpozneje v 8 dneh po prejemu blaga ali dokazila o vračilu.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov v primeru neskladnih storitev

V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko potrošnik:

  • zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti,
  • zahteva ponovno izvedbo storitve,
  • zahteva vračilo dela kupnine, ali
  • odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Pogoji nakupa digitalnih vsebin oz. storitev

Ta razdelek ureja nakup in dobavo digitalnih vsebin ali storitev. Določbe se ne uporabljajo za digitalno vsebino, ki je vključena v blago z digitalnimi elementi.

Sklenitev pogodbe za nakup digitalne vsebine oz. storitve

Kupec lahko izvede nakup digitalne vsebine ali storitve skladno s postopkom, navedenim v razdelku »Potek nakupa«. S tem je sklenjena pogodba o dobavi digitalne vsebine ali storitve.

Dobava digitalne vsebine oz. storitve

Po uspešno opravljenem nakupu bo družba kupcu brez odlašanja posredovala digitalno vsebino ali storitev preko e-pošte ali z dostopom na namenskem delu spletne strani. Če pride do zamud, bo družba poskušala dostavo ponoviti ali izvesti drugače po dogovoru s kupcem.

Dostopanje do digitalnih vsebin in dovoljeni izpadi delovanja

V primeru izpada delovanja, ki vpliva na dostop do digitalnih vsebin, bo družba kupcu nudila sorazmerno kompenzacijo (npr. vračilo dela kupnine).

Informacije o združljivosti in interoperabilnosti digitalnih vsebin

Združljivost digitalnih vsebin je navedena v njihovem opisu. Če ni navedeno drugače, se šteje, da so združljive s standardnimi sistemi (Microsoft, MacOS, Android, iOS) in običajnimi formati (.pdf, .mp3, .mp4 ipd.).

V primeru nejasnosti ali vprašanj glede digitalnih vsebin se potrošnik lahko obrne na družbo preko elektronskega naslova we@feelrooty.si.

Neskladnost digitalne vsebine oz. digitalne storitve

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov družba dobavi kupcu skladno digitalno vsebino oz. digitalno storitev.

Subjektivni vidiki skladnosti digitalne vsebine

Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine oz. digitalne storitve, kot je to navedeno v 110. členu Zakona o varstvu potrošnikov (npr. ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ipd.).

Objektivni vidiki skladnosti digitalne vsebine oz. digitalne storitve

Digitalna vsebina oz. digitalna storitev prav tako ni skladna, ko ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, kot je to navedeno v 111. členu Zakona o varstvu potrošnikov (npr. ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, ipd.).

Neskladnost posodobitev digitalne vsebine oz. digitalne storitve

Posodobitve digitalne vsebine oz. storitve so neskladne, če družba ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Družba zagotovi, da so posodobitve iz prejšnjega odstavka dobavljene oziroma dane na razpolago potrošniku v obdobju:

  • v katerem je treba v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dobavljati digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  • ki ga lahko potrošnik razumno pričakuje glede na vrsto in namen digitalne vsebine ali digitalne storitve ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali niz posameznih dobav digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Neskladnost zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve

Katera koli neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je nastala zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve v digitalno okolje potrošnika, se šteje za neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:

  • je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev integrirana s strani družbe ali v okviru odgovornosti družbe, ali
  • je bilo predvideno, da digitalno vsebino ali digitalno storitev integrira potrošnik, do nepravilne integracije pa je prišlo zaradi pomanjkljivih navodil za integracijo, ki jih je zagotovila družba.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov v primeru neskladnosti digitalne vsebine oz. digitalne storitve

Potrošnik lahko v primeru neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve pod pogoji iz tega razdelka:

  • zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
  • odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Potrošnik ima pravico, da od družbe zahteva tudi povrnitev škode, zlasti če dobavljena digitalna vsebina ali digitalna storitev povzroči škodo na strojni opremi ali drugi digitalni vsebini ali digitalni storitvi v lasti potrošnika in povzročitev škode ni posledica ravnanja ali opustitve potrošnika.

Vzpostavitev skladnosti

Potrošnik lahko zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen če bi bilo to nemogoče ali bi družbi povzročilo nesorazmerne stroške, pri čemer je treba upoštevati vse okoliščine primera, vključno z vrednostjo, ki bi jo digitalna vsebina ali digitalna storitev imela, če bi bila skladna, in pomenom neskladnosti.

Družba vzpostavi skladnost v razumnem roku od trenutka, ko je potrošnik družbo obvestil o neskladnosti, brezplačno in brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Znižanje kupnine ali odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe v naslednjih primerih:

  • vzpostavitev skladnosti ni mogoča ali je nesorazmerna,
  • družba ni vzpostavila skladnosti v razumnem roku,
  • digitalna vsebina ali storitev ostaja neskladna,
  • neskladnost je tako resna, da upravičuje takojšnje znižanje kupnine ali odstop, ali
  • družba je izjavila ali je očitno, da skladnosti ne bo vzpostavila brez znatnih nevšečnosti.

Če pogodba določa dobavo digitalne vsebine ali storitve za določen čas proti plačilu kupnine, se kupnina zniža za obdobje, ko skladnost ni bila zagotovljena.

Potrošnik lahko odstopi od pogodbe le, če neskladnost ni neznatna. Dokazno breme glede tega nosi družba.

Vračilo plačil

Če potrošnik odstopi od pogodbe, družba vrne vsa opravljena plačila. Če je skladnost delno zagotovljena, družba vrne sorazmerni del plačane kupnine. Povračilo se izvede v 14 dneh od dneva obvestila potrošnika o odločitvi, z uporabo istega plačilnega sredstva, brez stroškov za potrošnika.

Uporaba digitalne vsebine in digitalne storitve po odstopu

Po odstopu od pogodbe družba ne sme uporabljati vsebin, ki jih je potrošnik ustvaril, razen kot določa zakon. Potrošniku lahko onemogoči nadaljnjo uporabo ali dostop (npr. prek uporabniškega računa).

Potrošnik se po odstopu vzdrži uporabe digitalne vsebine ali storitve in je ne daje na voljo tretjim osebam. Če je bila vsebina dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, ga potrošnik na zahtevo družbe in na njene stroške vrne brez odlašanja.

Paketna pogodba in odstop

Če nakup vključuje digitalno vsebino ali storitev v paketu z drugimi storitvami ali blagom, se ta določila uporabljajo le za digitalni del. Kupec lahko odstopi tudi od drugih delov pogodbe, če ni razumno pričakovati, da bo obdržal ostalo. V takem primeru ne plača dodatnih stroškov, kazni ali nadomestil.

Garancija za brezhibno delovanje določenih izdelkov

Z garancijo se družba ali proizvajalec zaveže, da bo brezplačno popravila ali zamenjala blago, vrnila del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali lastnosti iz garancijskega lista ali oglaševanja. Če so pogoji iz oglaševanja ugodnejši od garancijskega lista, veljajo oglaševalski pogoji, razen če so bili pred nakupom popravljeni.

Garancija ne izključuje pravic potrošnika iz obveznega jamstva za skladnost blaga. Te pravice veljajo tudi za kupce, ki niso potrošniki.

Izdaja in veljavnost garancijskega lista

Blago ima garancijo, če je to navedeno v garancijskem listu ali na računu. Družba ali proizvajalec izda obvezno ali prostovoljno garancijo v skladu z zakonom. Garancija velja na območju Republike Slovenije, razen če je v garancijskem listu navedeno drugače.

Servisiranje, nadomestni deli in vzdrževanje

Proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje in nadomestne dele najmanj tri leta po izteku garancije. Če seznam pooblaščenih servisov ne vključuje izvajalcev za Slovenijo, se kupci lahko obrnejo neposredno na družbo preko e-naslova we@feelrooty.si.

Garancijske pravice potrošnika

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega razdelka lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Postopek uveljavljanja pravic iz naslova garancije

Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od garanta ali pooblaščenega servisa zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa.

Kupca v zvezi z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka ne bremenijo kakršni koli stroški.

Kupec lahko zaradi hitrejše in učinkovitejše obravnave garancije pošlje izdelek neposredno na najbližji pooblaščeni servis, sicer pa lahko pisni zahtevek z natančnim opisom napake in blago pošlje tudi družbi, bodisi v elektronski obliki na elektronskem naslovu družbe za komunikacijo s potrošniki, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev, oz. z navadno pošiljko, poslano na uradni naslov družbe.

Če družba ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslala nazaj na njegove stroške.

Pravice potrošnika, ki jih lahko uveljavlja na podlagi garancijskega lista, prenehajo po preteku dveh let od dneva, ko jih je uveljavljal.

Vprašanja o tem, katero blago ima garancijo in kako lahko kupec uveljavlja garancijo, je mogoče zastaviti družbi preko elektronskega naslova družbe za komunikacijo s potrošniki, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev.

Uveljavljanje pritožb

Družba ima vzpostavljen sistem za obravnavanje pritožb v zvezi z blagom, storitvami in digitalnimi vsebinami iz ponudbe spletne trgovine, kakor tudi v zvezi z nakupom na spletni trgovini. Glede morebitne pritožbe se lahko obiskovalec oziroma kupec obrne na družbo prek elektronskega naslova, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev.

Družba bo v razumnem roku pritožniku preko elektronske pošte sporočila, da je njegovo pritožbo prejela in v 15 delovnih dneh na enak način posredovala svojo odločitev o zadevni pritožbi. S tem bo postopek s pritožbo pri družbi zaključen.

Družba si bo prizadevala po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med družbo in uporabnikom oziroma kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v kraju, kjer ima družba svoj sedež (oz. v najbližjem kraju, kjer obstaja pristojno sodišče).

Za te Splošne pogoje in za vse spore med družbo in obiskovalcem oziroma kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo veljavna določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno s predpisi družba ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov glede izdelkov, ki jih je kupil na spletni trgovini.

Družba nudi spletno trgovino na območju Republike Slovenije, torej znotraj Evropskega gospodarskega prostora, ter posledično na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.

Dovoljena uporaba spletne trgovine

Spletne trgovine ni dovoljeno uporabljati drugače, kot za naslednje zasebne in nekomercialne namene:

  • ogledovanje spletne trgovine in izdelkov ter vsebin na njej,
  • interakcija z gumbi, kontaktnimi obrazci in drugimi vidiki spletne trgovine za izvedbo nakupa,
  • deljenje in objava povezave do spletne trgovine,
  • koriščenje morebitnih namenskih delov spletne trgovine (npr. registracija uporabniškega računa),
  • vse druge namene, ki so logično povezani z dejavnostjo spletne trgovine in predstavljajo ustaljeno, varno ter pričakovano rabo.

Družba si pridržuje pravico, da obiskovalcu, preteklemu kupcu ali registriranemu uporabniku onemogoči dostop do spletne trgovine, v kolikor za to obstajajo resni in tehtni razlogi, povezani s sumom zlorabe, goljufije, izvršitve kaznivega dejanja ali pretnjo resne škode za družbo ali njene partnerje, ter da zoper take osebe sproži ustrezne postopke.

Uporaba avtomatiziranih sistemov ali programske opreme za črpanje podatkov s spletne trgovine v komercialne namene (»screen scraping«) je strogo prepovedana.

Ponavljajoči se nakupi (samodejno naročanje izdelkov)

Kupec lahko ob nakupu izbere možnost ponavljajočega se nakupa, pri kateri se
izbrani izdelek samodejno naroča ter pošilja vsakih 30 dni (ali v drugem
izbranem intervalu). Z izbiro te možnosti kupec soglaša, da se ob vsakem
obdobju pošiljanja samodejno izvede plačilo po takrat veljavni ceni izdelka, in
sicer z uporabo istega načina plačila, kot je bil uporabljen pri prvem
naročilu. Kupec lahko kadarkoli prekliče ponavljajoči se nakup s klikom na
povezavo, ki je vključena v vsako potrditveno e-sporočilo naročila, ali tako,
da pošlje zahtevo za preklic na naslov we@feelrooty.si. Preklic velja za vsa
nadaljnja naročila in učinkuje že na naslednje naročilo, če je podan vsaj 2 dni
pred naslednjim datumom odpošiljanja.

Predhodne informacije in informacije, ki jih družba nudi kot ponudnica storitve informacijske družbe

Družba zagotavlja lahek, neposreden in enostaven dostop do svojih podatkov (t.j. podatkov o podjetju, sedežu, elektronskem naslovu, matični in davčni številki, registru in številki vpisa ter informaciji o zavezanosti za DDV) na dnu spletne trgovine oziroma na začetku teh Splošnih pogojev.

Družba ni dolžna objaviti podatkov o pristojnih organih, zbornicah ali poklicnih dovoljenjih, ker za svojo dejavnost ne potrebuje posebnih dovoljenj ali članstva v zbornicah.

Vklopi razum – zahtevaj račun

Družba mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.

Začetek veljavnosti teh Splošnih pogojev

Te Splošni pogoji predstavljajo različico 1.0. in veljajo in se uporabljajo od dne 10. 10. 2023 dalje.

Biohacking Vital d.o.o.