Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja o Rootiju

Kakšen je okus MagicRooty-ja?
MagicRooty Raw kakav (original formula) ima okus po pravem kakavu in je brez sladil.

MagicRooty čoko cimet ima slajši okus po kakavu/čokoladi in cimetu ter ima dodan datljev sladkor. 

Naši zadovoljni uporabniki se strinjajo, da je okus neprimerljivo boljši od kave. Ni ne grenek, ne kisel. In najboljše je, da si lahko dodaš mleko, sladilo, cimet, vanilijo ali druge sestavine in si narediš čisto svoj MagicRooty napitek. 

P. s. – trenutno najbolj priljubljen način priprave je z nekaj ovsenega mleka. Veseli pa bomo vseh predlogov in receptov, ki jih boste razvili zase. Naj bo priprava MagicRooty napitka (najljubši) del vaše jutranje rutine ;)
Kako se bom počutil po zaužitju MagicRooty-ja?
MagicRooty smo razvili z namenom stabilnega dviga energije in koncentracije, ki bi trajal bistveno dlje od kave, hkrati pa ne bi povzročal padcev energije in živčnosti. 

Naši uporabniki poročajo, da čutijo učinke MagicRooty-ja do 6 ur (nekateri celo dlje), so bolj motivirani, se bolje počutijo že po prvem pitju, hkrati pa ne čutijo več negativnih učinkov kave. 

Mnogi so zgolj z enim napitkom na dan nadomestili do 3 kave dnevno, zaradi česar lahko tudi boljše spijo in imajo na sploh več energije. 

 Naša core ekipa pije MagicRooty-ja dnevno že od začetka leta 2023! Naši rezultati? 6-8 ur fokusa in energije, manj stresa in živčnosti ter odlično počutje skozi cel dan :) 
Ali MagicRooty vsebuje varne in preverjene sestavine?
MagicRooty vsebuje najbolj raziskana zelišča in gobe, ki se že stoletja uporabljajo v različnih družbah po vsem svetu, tako da ste lahko prepričani, da ste v dobrih rokah. 

Še več, MagicRooty smo razvili skupaj z ekipo slovenskih in ameriških strokovnjakov, ki se že desetletja ukvarjajo z raziskovanjem adaptogenih zelišč in medicinskih gob. 

Medtem ko nekatere sestavine v MagicRooty-ju pripomorejo k povišanju energije in koncentracije, so druge sestavine pomembne tudi za učinkovitost MagicRooty-ja na dolgi rok zaradi svojega mehanizma delovanja. 

Veliko pozornost v FeelRooty podjetju namenjamo tudi pridobivanju najkvalitetnejših sestavin. Smo eni redkih na trgu, ki sestavine pridobivamo direktno od tam, kjer v naravi najbolje uspevajo. Tako MagicRooty vsebuje najkvalitetnejše sestavine iz celega sveta.
Koliko in kako naj pijem MagicRooty-ja za optimalni učinek?
Dnevno priporočamo uživanje 1-2 odmerkov, vendar je večini ljudem 1 odmerek dovolj. 

Najboljši čas za pitje MagicRooty-ja je približno 1-2 uri po tem, ko se zbudiš. Zakaj? Najbolje za tvoje telo in bioritem je, da se telo in možgani prebudijo naravno, brez pomoči kakršnih koli substanc. Ko je telo prebujeno, je optimalen čas, da popiješ MagicRooty-ja in uživaš v njegovih učinkih. 

Z vsakim paketkom MagicRooty-ja pride tudi dozirna žlička – 1 zravnana žlička (malo pod robom) je 1 odmerek.
Ali MagicRooty vsebuje kakšne "magične"/psihedelične gobe?
Verjamemo, da so vse sestavine v MagicRooty-ju magične - vendar ne, če imate v mislih psihedelične gobe, te niso del Rootyjevega seznama sestavin.
Kako pripravim MagicRooty-ja?
V svoj najljubši lonček stresi 1 zravnano dozirno žličko (malo pod robom) MagicRooty-ja, ki je priložena v paketku. Prelij s 100-150 ml vroče vode. Dodaj malo poljubnega mleka ali sladila. Dobro zmešaj. Po želji lahko dodaš tudi druge sestavine.

Trenutno najbolj priljubljen način priprave je s kančkom ovsenega mleka, lahko pa dodate tudi npr. cimet, vanilijo ali sladilo. Njam, kajne? :)
Ali ga lahko uživam vsak dan?
Vsekakor! MagicRooty-ja lahko uživate vsak dan – mi ga in ga obožujemo! Tako kot pri vsakem dnevnem prehranskem dopolnilu pa priporočamo ciklično uporabo: poskusite 6 dni pitja, 1 dan premora ali pa si po treh mesecih redne uporabe vzemite en teden premora.
Kje je proizveden MagicRooty?
MagicRooty vsebuje učinkovite naravne sestavine, ki jih pridobivamo iz številnih držav po vsem svetu, kjer le te naravno uspevajo. Dejansko mešanico nato proizvedemo v Sloveniji v certificirani proizvodnji, sam izdelek pa vam nato pošljemo iz našega centralnega skladišča v Sloveniji. 
Kakšna je razlika med enkratnim nakupom in mesečno naročnino?
Če se naročiš, boš avtomatsko prejela/a svoj MagicRooty vsakih 30/45 dni. Poleg tega boš prejel/a poseben popust pri vsakem naročilu ter mnogo dodatnih ugodnosti. 

Tako boš prihranil/a nekaj časa pri mesečnem naročanju, hkrati pa boš imel/a eno skrb manj - okusna skodelica MagicRooty-ja bo vedno tam zate :) 

In najboljši del? Svojo naročnino lahko brez skrbi kadar koli spremeniš ali prekličeš.
Je MagicRooty bolj kava z gobami ali čaj?
MagicRooty ni ne kava z gobami ne čaj z gobami, temveč inovativen napitek brez prave konkurence na trgu. 

Vse klasične kave z gobami so neučinkovite, ker še vedno vsebujejo kavo, ki ima mnogo negativnih učinkov (npr. energijski padci, živčnost, tesnoba). Čaji z gobami pa so načeloma precej vodeni in slabega okusa. 

MagicRooty je bil zasnovan tako, da je poleg učinkovitosti še dobrega okusa z možnostjo personalizacije.
Zakaj je MagicRooty najboljši kavni nadomestek?
Preprosto – ker ti ponudi vse prednosti kave, učinki trajajo dlje, hkrati pa ne povzroča stresa in živčnosti. Naša ekipa strokovnjakov, ki se že več kot 8 let ukvarja z razvojem in testiranjem prehranskih dopolnil je poskrbela, da vsebuje preverjene, učinkovite in najkvalitetnejše sestavine :)
Ali je naše dopolnilo primerno za profesionalne športnike?
MagicRooty je primerno prehransko dopolnilo za profesionalne športnike, saj ne vsebuje prepovedanih substanc in pomaga stimulirati živčni sistem, blagodejno vpliva na utrujenost, pomaga pri fizičnih naporih ter prispeva k optimalni mentalni aktivnosti. 

Čeprav je dopolnilo varno za športnike, lahko v redkih primerih rožni koren (Rhodiola rosea) povzroči netočne rezultate pri nekaterih vrstah testiranj. Zato se pred uporabo posvetujte z ustreznimi strokovnjaki glede posebnih protokolov testiranja.

Naročnina

Kakšna je razlika med 30- ali 45-dnevno naročnino ter enkratnim nakupom MagicRooty-ja?
Pri 30- ali 45-dnevni naročnini gre za avtomatsko naročilo vsakih 30 ali 45 dni, pri čemer prejmeš dodatnih 6 eur popusta na vsako naročilo, brezplačno poštnino in mnogo drugih ugodnosti za vsak mesec, ko ostajaš naročen/a na MagicRooty-ja. Naročnino lahko kadarkoli spremeniš, pavziraš ali prekličeš.

Pri enkratnem naročilu gre za enkratno naročilo po potrebi.
Rad bi urejal/pavziral/preklical svojo naročnino, kako to storim?
Svojo naročnino lahko enostavno urejaš, pavziraš ali prekličeš kadarkoli v svojem računu na naši spletni strani. Sledi navodilom tukaj.
Ne morem ponastaviti gesla za vpis v svoj račun na spletni strani. / Ne morem se vpisati v svoj račun na spletni strani, kljub temu, da sem že opravil/a nakup.
V kolikor se ne moreš vpisati v svoj račun na naši spletni strani ali pa ne dobiš e-mail sporočila za ponastavitev gesla, to najverjetneje pomeni, da si računa na naši strani še nisi ustvaril/a. Račun se namreč ne ustvari avtomatsko z naročilom, temveč je potrebno izbrati še geslo. 

Tako si lahko geslo najprej ustvariš tukaj (z istim e-mail naslovom, ki si ga uporabil/a pri naročilu), nato pa se vsa pretekla naročila avtomatsko pripišejo k tvojemu računu, kar ti omogoča urejanje naročil, naročnine in/ali koriščenje ugodnosti iz programa zvestobe.
Ali je možno naročnino kadarkoli preklicati?
Seveda, naročnino lahko kadarkoli prekličeš znotraj svojega računa - sledi navodilom tukaj.  

Naročila in računi

Kako lahko naročim MagicRooty-ja na podjetje?
Če želiš prejeti račun na podjetje, se obrni na nas na we@feelrooty.si. V sporočilu zapiši tvoje ime in priimek ter podatke o podjetju (naziv, naslov, davčna številka) in željene izdelke s količinami, da lahko pripravimo račun. Po prejetem plačilu odpošljemo paketek na željen naslov.

Računa na podjetje za naročila opravljena preko naše spletne trgovine ne omogočamo.
V paketu nisem prejel/a računa za svoje naročilo. Kaj storiti?
Da bi zmanjšali porabo papirja, naročilom ne prilagamo računa v tiskani obliki. Račun skupaj s povezavo za sledenje prejmeš v elektronski obliki po tem, ko je paket odposlan. Če ga ne prejmeš, preglej mapo za nezaželeno pošto ali pod “Promocije”. V kolikor ga tudi v omenjenih mapah ni, nam to sporoči na we@feelrooty.si in ti ga bomo poslali.
Ali lahko prekličem naročilo?
Če gre za spremembo naročila, kot je naslov, telefonska številka, izbrani izdelki, se obrni na nas na we@feelrooty.si in z veseljem bomo zate uredili ustrezne spremembe. To je možno, dokler tvoj paket še ni bil obdelan v skladišču.

V kolikor želiš naročilo vseeno preklicati, je to možno le v primeru, da tvoje naročilo še ni bilo obdelano v našem skladišču. Ker želimo, da so izdelki pri tebi v najkrajšem možnem času, obdelava v skladišču poteka zelo hitro.  

Če želiš preklicati naročilo, nam na e-poštni naslov we@feelrooty.si pošlji številko tvojega naročila, v zadevo email sporočila pa prosimo napiši “PREKLIC NAROČILA ŠT. #”. V roku nekaj ur (med delovnim tednom in med delovnim časom) ti bomo poslali e-poštno sporočilo, v katerem te bomo obvestili, ali je preklic uspel.
Ali lahko spremenim svoje naročilo?
Ker želimo, da so izdelki pri tebi v najkrajšem možnem času, obdelava v skladišču poteka zelo hitro. Tvoje naročilo lahko spremeniš le v primeru, če še ni bilo obdelano v skladišču. Na e-poštni naslov we@feelrooty.si nam napiši številko tvojega naročila in kaj želiš spremeniti. V roku nekaj ur (med delovnim tednom in med delovnim časom) ti bomo poslali e-poštno sporočilo, v katerem te bomo obvestili, ali je sprememba uspela.
Ali lahko svojemu naročilo spremenim naslov dostave?
Sprememba v naročilu je možna samo v primeru, da naročilo v skladišču še ni bilo obdelano. V nasprotnem primeru sprememba žal ni mogoča, lahko pa to narediš potem, ko prejmeš povezavo za urejanje/spremembo dostave od kurirja.
Na e-mail nisem prejel/a potrditvenega sporočila o naročilu. Kaj storiti?
Po končanem naročilu ti na tvoj elektronski naslov pošljemo potrdilo o oddanem naročilu. Če potrdila ne prejmeš, prosimo, preveri nezaželeno pošto ali mapo “Promocije”, saj se lahko to sporočilo znajde tam. Če potrdila ne prejmeš v roku 24 ur, nas prosim kontaktiraj na we@feelrooty.si.
V mojem paketu manjkajo izdelki, ki sem jih naročil/a. Kaj storiti?
Za to se iskreno opravičujemo. Vsa naša naročila skrbno obdelujemo in pakiramo, se pa lahko zgodi, da pride do napak. V primeru, da nisi prejel/a vseh izdelkov, ki si jih naročil/a, te prosimo, da nas kontaktiraš na we@feelrooty.si, v e-mail sporočilu pa prosimo navedi spodnje informacije:
  1. Številka tvojega naročila (najdeš jo na vrhu potrditvenega e-mail sporočila po oddanem naročilu, ponavadi je zapisana v formatu #0000). Če je ne najdeš, prosimo, da zapišeš ime in priimek, e-mail naslov, ki si ga uporabil/a za naročilo ter dostavni naslov, da lažje lociramo naročilo.
  2. Fotografijo prejetega paketa
Po prejetem e-mail sporočilu bomo v skladišču preverili, kje se je zalomilo in te bomo o tem obvestili čimprej. Vse naše izdelke pred pakiranjem namreč skeniramo, tako da imamo natančno informacijo o tem, kateri izdelki so šli v kateri paket in v kolikor kakšnega v paket ni bilo dodanega :) 

Najlepša hvala za razumevanje.

Fizične prodajalne

Ali je možno MagicRooty-ja kupiti tudi v fizični trgovini?
Da! Zelo ponosni smo na to, da lahko MagicRooty-ja sedaj kupiš v več kot 80 trgovinah po vsej Sloveniji. 

Med drugim je na voljo tudi v:
  • 13 Interspar trgovinah v Sloveniji
  • Vseh Sanolabor poslovalnicah
  • Vseh poslovalnicah trgovin Biotopic in Norma
  • Več manjših zdravih trgovincah po Sloveniji
Vse lokacije, kjer je na voljo, najdeš TUKAJ.
Ali je MagicRooty-ja možno naročiti v katerem lokalu ali restavraciji?
Da, naročiš ga lahko tudi v lokalih in restavracijah po Sloveniji. Vse lokacije, kjer je na voljo, najdeš TUKAJ. V kateri lokal želiš najprej povabiti svojega prijatelja/prijateljico na skodelico MagicRooty-ja? :)

Plačila in dostava

Katere načine plačila ponujate?
V naši spletni trgovini ponujamo naslednje načine plačila:
  • Paypal - plačilo opraviš s prijavo v PayPal račun in potrditvijo plačila.
  • Plačilne kartice - plačilo opraviš direktno ob zaključku naročila s karticami Visa, Mastercard, American Express.
  • Plačilo po povzetju - na voljo za izdelke, ki niso vezani na 30-dnevno ali 45-dnevno naročnino. Plačilo se izvede ob kurirju ob dostavi paketka.
Koliko časa traja, da je moje naročilo dostavljeno?
Če je izdelek na zalogi, paket odpošljemo v roku 1-2 delovnih dni, ta pa je po Sloveniji dostavljen v roku 1-2 delovnih dni (za vsak paket prejmeš tudi povezavo za sledenje, kje se paketek nahaja). Med prazniki in vikendi paketov ne odpošiljamo. 
Katero dostavno službo uporabljate?
Za hitro dostavo po Sloveniji poskrbita Pošta Slovenije in GLS. Oba ponudnika ponujata tudi preusmeritev paketov v paketomat (ali prevzem na lokalni pošti za pakete, poslane s Pošto Slovenije) - ko je paketek odposlan iz našega skladišča, prejmeš e-mail sporočilo in/ali SMS sporočilo s povezavo, kjer lahko urejaš dostavo.
Ali prejmem sledilno številko za svoj paket?
Da, takoj ko je paketek odposlan, na svoj e-mail naslov prejmeš povezavo za sledenje, kje se le ta nahaja.

Program zvestobe

Kako izkoristiti ugodnosti iz našega programa zvestobe?
  1. Vpiši se v svoj račun na naši spletni strani TUKAJ. V kolikor si pri naročilu nisi ustvaril/a računa in določil/a gesla, si ga ustvari s klikom na gumb "Vpis" in vsa naročila se bodo avtomatsko pripisala k tvojemu računu (pomembno: uporabi isti e-mail naslov kot za naročilo)
  2. V zgornji vrstici klikni na “Program zvestobe” in odprlo se ti bo okence v spodnjem desnem kotu strani.
  3. Tam se ti izpiše količina tvojih Magic točk, prav tako pa v razdelku “Tvoje nagrade” lahko dostopaš do kod za popust, ki jih prejmeš, ko zbereš dovoljšno količino točk oz. ko priporočiš MagicRooty-ja prijatelju in ta opravi nakup preko tvoje povezave.
Magic točke lahko zbiraš na različne načine, ki so opisani v razdelku “Kako zaslužiti Magic točke”.

Kako porabiti Magic točke? Več informacij najdeš v razdelku “Kako porabiti Magic točke”.
  • Za vsakih 100 Magic točk lahko unovčiš 10 eur popusta pri nakupu nad 20 eur v naši spletni trgovini.
  • Klikneš na “Tvoje nagrade” in tam te čaka koda za 10 eur popusta, ki jo kopiraš in prilepiš v košarici pri naslednjem nakupu oz. v svojem računu na naši spletni strani za naslednje naročniško naročilo. Za več informacij o urejanju naročnine, klikni tukaj.
Kako deluje sistem priporočila prijatelju?
Za vsako uspešno priporočilo prijatelju (ki opravi nakup na naši spletni strani preko tvoje povezave), prejmeš tako ti kot tudi prijatelj 20% popust za naslednje naročilo. Več informacij o tem, kako deluje sistem priporočila prijatelju najdeš tukaj.

Vračila

Kakšni so pogoji glede vračil in povrnitve stroškov?
Več o pogojih za vračila in povrnitev stroškov najdeš tukaj.
Ali moram poštnino za vračilo plačati?
Da, poštnino za vračilo izdelkov krije stranka sama, razen ko gre za napako na izdelku, ali pa če smo ti poslali napačni izdelek.
Ali dobim potrdilo o prejemu mojega vračila?
Ko je paketek dostavljen in prevzet v našem skladišču, uredimo vračilo kupnine (v kolikor je tako dogovorjeno s stranko preko e-mail sporočila).
Ali lahko vrnem kateri koli izdelek iz vaše spletne trgovine?
Ne, ni možno vrniti vseh izdelkov.

Vrneš lahko zgolj MagicRooty-ja, vendar pod določenimi pogoji. Vse o pogojih vračil si lahko prebereš tukaj.
Ali lahko vrnem izdelek, ki je že bil uporabljen?
Izdelke lahko vrneš v roku 14 dni in sicer neuporabljene, zaprte ter zapakirane v originalni embalaži z računom. Ker pa želimo omogočiti uporabo našega MagicRooty-ja prav vsakomur, sprejemamo vračila že odprtih MagicRooty paketkov, pri čemer velja le za ta izdelek 30 dnevni rok od dneva nakupa. Strošek za vračilo izdelkov (poštnino) poravnaš sam/a. Naročniške pošiljke (»subscriptions«) po tvojem prvem naročilu niso upravičene do vračila, povračila ali preklica, potem ko so bile zaračunane. Pri večjih naročilih (več kot 1 izdelek) povrnemo samo kupnino enega izdelka. Drugi izdelki v naši spletni trgovini (penilci, skodelice, vrečke itd.) ali naročila nad 70 eur niso upravičena do vračila. 

Zahtevki za vračilo kupnine, prejeti več kot 30 dni po prejemu prvotnega naročila, ne bodo upoštevani. Prav tako si pridržujemo pravico do zavrnitve kakršnega koli vračila kupnine, če obstaja sum zlorabe.

V kolikor želiš urediti vračilo, nam piši na we@feelrooty.si. Paketki, ki so vrnjeni brez obvestila na naš e-mail naslov, ne bodo obdelani. Za več informacij o vračilih klikni tukaj.
RootyPenilec je nehal delovati, kaj lahko storim?
Za naš izdelek RootyPenilec nudimo 1 leto garancije. V primeru, da je tvoj RootyPenilec prenehal delovati oz. se ne polni tako kot bi se moral, nam prosim pošlji videoposnetek z napako. V videoposnetku se naj jasno vidi kako polniš RootyPenilec in kako ga želiš vklopiti. Videoposnetek nam pošlji na e-mail naslov we@feelrooty.si. 

Po pregledu videoposnetka, te bomo z elektronskim sporočilom obvestili kakšen je naslednji korak.