Zaposlujemo: operativni ninja (m/ž)

Ojla, ekipa FeelRooty se spet širi! Tokrat iščemo operativnega ninjo (m/ž).

KDO SMO?

Smo raziskovalci biohackinga, optimizacije well-beinga ter ljubitelji 🍄 in 🌿. Razvijamo edinstvene izdelke, ki združujejo moč narave in znanosti. Naš prvi izdelek MagicRooty velja za prvo pravo alternativo kavi ter prehransko dopolnilo za možgane iz medicinskih gob in adaptogenih zelišč.

Naša vizija: Delivering well-being – skozi izdelke in izobraževalne vsebine iz področja biohackinga in osebne rasti.

KOGA IŠČEMO:

Iščemo organizirano in samoiniciativno osebo, ki uživa v raznolikih operativnih nalogah, od upravljanja naročil in računov do podpore pri komunikaciji s strankami. Če si oseba, ki ji je blizu skrb za učinkovite procese, administracija in komunikacija s strankami, potem beri dalje.

KAJ PONUJAMO:

  • Zaposlitev za nedoločen čas ali sodelovanje preko s.p.-ja s preizkusno dobo (full time)
  • Prilagodljivo delovno okolje z možnostjo dela od doma
  • Pisarne na odlični lokaciji v Celju s hitrim dostopom do avtoceste (primer: tudi če si iz Lj, smo oddaljeni zgolj 30-40 min, saj se voziš ravno nasprotno od gneče 😊)
  • Priložnost za delo v podjetju, kjer je skrb za ravnovesje in dobro počutje posameznika na prvem mestu
  • Sproščeno in povezano majhno ekipo, ki tesno sodeluje pri ustvarjanju naše zgodbe
  • Možnost za delo v hitro rastočem start-up podjetju in v mednarodnem okolju
  • Unikatna priložnost za učenje o biohackingu od ekspertov v Sloveniji
  • Dostop do unikatnih vsebin in dogodkov iz področja osebne rasti in holističnega zdravljenja
  • Naše izdelke lahko neomejeno uporabljaš
  • Plačilo 1.700€ - 2.100€ bruto, glede na tvoje izkušnje

TVOJE DELOVNE NALOGE:

  • Podpora v financah (nalaganje in kategorizacija računov, izstavljanje računov in dobavnic, komunikacija z računovodstvom)
  • Spremljanje in upravljanje B2C naročil (spremljanje naročil v Shopify in sistemu za fulfillment)
  • Podpora oddelku za B2B (pregled in usklajevanje B2B naročil ter komunikacija z B2B strankami glede naročil, usklajevanje terminov promocij, itd.)
  • Pomoč oddelku za podporo strankam (odgovarjanje na e-pošto in klice)
  • Organizacija, naročanje in pošiljanje materialov
  • Sodelovanje pri organizaciji dogodkov (koordinacija aktivnosti, zagotavljanje materialov)
  • Splošna administrativna podpora

KAJ SI ŽELIMO:

  • Zaključena najmanj VI. stopnja izobrazbe.
  • Vsaj 2 leti delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu (administracija, poslovni sekretar, office manager…).
  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika, znanje drugih jezikov je prednost.
  • Odlično pisno in govorno izražanje v slovenščini in angleščini.
  • Odlične komunikacijske sposobnosti in sposobnost vzpostavljanja odnosov s strankami in sodelavci.
  • Poznavanje osnovnih pisarniških programov in sistemov (npr. Google Sheets/Excel, računovodski in CRM sistemi, E-Računi itd.).
  • Osnovno poznavanje Shopify-ja je prednost
  • Želja za učenje in spoznavanje novih programov in sistemov dela
  • Samoiniciativnost, visoka pozornost do podrobnosti in organiziranost - sistemi, blueprinti in protokoli so tvoji prijatelji :) 

Delo poteka hibridno - vsaj 2-3x tedensko iz pisarne, ostalo delo od doma (v času uvajanja/preizkusnega obdobja več dela iz pisarne).

>> Prijavi se tukaj <<

Za več informacij/vprašanja smo na voljo na spela@feelrooty.com. Rok za prijavo je petek, 31. 1. 2025. Veselimo se, da te spoznamo! :) 

Naslednja objava